Her kommer litt fredagsinspo fra denne nydelige leiligheten i Göteborg. Jeg elsker det når leiligheter harmonerer stil og fargemessig fra rom til rom. Det skaper en fin helhet mellom rommene og hvitt i kombinasjon med greige og marmor som i denne var rålekkert. Heksagonflisene i marmor på badet var den store drømmen min på kjøkkenveggen, men jeg tror jeg feiger ut rett og slett. Tror ikke jeg hadde klart å bruke kjøkkenet etterpå i frykt for å få noen sprutskader på de. Men SÅ lekkert!!




/




A little bit of friday inspiration from this lovely home for sale in Gothenburg. I love it when apartments harmonizes in style and colors like this one and the white combined with greige and marble was absolutely perfect. I dream of hexagon marble tiles like this in my kitchen, but i think i would be too afraid of using it afterwards i case of stains. It`s so lovely though. 





Therese





pictures from Alvhem








4 comments

  1. Hello,
    I'd love to know the paint color of the cabinets in the greige kitchen. Can you identify?

    Thanks!

    ReplyDelete
  2. Hei :) kan du si meg hvilke fliser det er og hvor de er fra?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei Viktoria :) De har hexagonfliser i marmor hos ulfven.no. De er nydelige :)

      Delete
  3. Hello where do you buy floor tile in toilett’

    ReplyDelete

© Scandinavian Simplicity. Design by FCD.